יום שבת, 16 בספטמבר 2017

עדן בן זקן - לזאת שניצחה אלבום להורדה (בלעדי)

עדן בן זקן - לזאת שניצחה - האלבום המלא - 06.09.17

עדן בן זקן, זמרת השנה של ישראל, מחזיקה באמתחתה את שרשרת הלהיטים הגדולה של השנים האחרונות: "מנגינה", "מלכת השושנים", "שיכורים מאהבה", "פיסה מזיכרוני", "שורף לי בעיניים", "אלבינה", "תאמין לי", "כל העיר שלנו" (עם פאר טסי), "אין לי אותך", "תזיזו", "הייתי חוזרת", "אף אחד", "רציתי", "לזאת שניצחה" כולם כבשו כל פלייליסט אפשרי והפכו את המדינה, כשאלבום הבכורה "מלכת השושנים" ואלבומה השני "תאמין לי" הגיעו כל אחד תוך שבועות בודדים למעמד של אלבום פלטינה (למעלה מ 40,000 עותקים פיזיים), ולמעמד של פלטינה מרובעת של אלבומים דיגיטליים (מאות אלפי הורדות ושימושים) ועשרות מליוני צפיות ביו טיוב.
בשנתיים האחרונות הפכה לסנסציה אדירה, ולזמרת הכי חמה בתעשיית המוסיקה בישראל, כשבדרך היא קוטפת כל תואר אפשרי, בניהם זמרת השנה של ישראל, באמתחתה 213,000 מנויים בערוץ היו טיוב ו - 192 מיליון צפיות לשיריה ביו טיוב (מקום 1 בקרב הזמרות בישראל), 12 מיליון שימושים והורדות בניו מדיה, 3 מיליון הורדות ושימושים ב ITUNES. אלבומה הראשון צבר 75 מיליון צפיות ביו טיוב, אלבומה השני למעלה מ 100 מיליון צפיות ביו טיוב – נתונים חסרי תקדים בישראל.
עכשיו היא חובקת אלבום שלישי, "לזאת שניצחה" בו לוקחים חלק מיטב הכותבים, מלחינים ומעבדים בניהם: יעקב למאי, אבי אוחיון, דולב רם, פן חזות, פאר טסי, אופיר כהן, ינון יהל, די ג'יי VIVO, צ'ולי זכאי, אלי קשת, קיי בן סלמון, צליל קליפי, עדן חסון, 
האלבום כולל 13 שירים חדשים, שירים קצביים וכיפיים שכובשים את הרחבות, לצד בלדות מרגשות ועוצמתיות שחודרות ישר ללב.
אחרי שכבשה את אמפי קיסריה ב 3 מופעי סולד אאוט בקיץ האחרון, עם יציאת האלבום החדש אנו שמחים לבשר על מופע השקה חגיגי שייערך 
ב 25 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים !

תמונה





רשימת השירים באלבום:

01. בוא ניסע לים
02. קח לי את הלב
03. געגועים
04. מאורסת - עם דיג'יי VIVO
05. ילדה קטנה
06. לטוס לשם
07. ברית עולם
08. אל תתקשר אלי
09. צועקת
10. משטרה
11. כולם באילת
12. רציתי
13. לזאת שניצחה






תמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה